Del på Facebook

Bubber samler ind...

Bubber samler ind til kræftsyge børn med Swipp og Ude og Hjemme

Den kendte TV-vært Bubber besøger Hørning, fredag 19. december med Ude og Hjemmes store juleindsamlingsshow. Det sker kl. 16.00 ved Butikscentret.

Bubber er Danmarks skøreste auktionarius, når han leder bortauktioneringen af forskellige spændende gaver. Der er mulighed for at gøre et godt kup og hjælpe med at gøre hverdagen lettere for børn indlagt på landets kræftafdelinger.

”De sidste fire år har jeg haft den glæde at kunne rejse landet rundt og gøre noget for børnene på kræftafdelingerne i hele Danmark. Via Ude og Hjemmes juleindsamling har vi kunnet hjælpe børnene på mange forskellige måder. Vi har for eksempel givet penge, så et kostprogram kunne fortsætte,” siger Bubber og tilføjer:

”Programmet hjalp børnene til at blive stærkere og bedre kunne stå imod sygdom og behandling. Vi har også sikret, at de hårdt ramte børn kunne få noget underholdning, mens de kæmpede deres livs sværeste kamp.”

Sidste år samlede Bubber sammen med Ude og Hjemme mere end 250.000 kroner ind til de kræftsyge børn. Som opvarmning til juleindsamlingsshowet står konferencier Henrik Rud i spidsen for en hyggelig julequiz med hurtige gaver fra showets sponsorer. Herefter overtager Bubber scenen med en sjov og underholdende juleauktion. Ude og Hjemme samt showets gavesponsorer leverer julegaver, som publikum kan byde på. Så der er mulighed for at gøre en rigtig god handel og støtte et godt formål.

”Hver en krone, vi samler ind, går direkte til børnene. Jeg er garant for, at pengene gør rigtig meget gavn hos børn, der har rigtig meget brug for en ekstra opmuntring,” siger Bubber.

Ude og Hjemmes Store Juleindsamlingsshow ved Butikscentret er arrangeret i samarbejde med Hørning Cityforening.

Som noget helt nyt kan man I år betale eller donere penge med Swipp, som er blevet hovedsponsor. Så Husk at tilmelde dig Swipp i din mobilbank. Så kan du nemt – og uden at medbringe kontanter – købe gode gaver på juleauktionen eller donere et beløb direkte til indsamlingen. Alle, der swipper minimum 50 kr., deltager automatisk i lodtrækningen om to skønne solferier fra Bravo Tours.

De sidste fire weekender op mod jul besøger Ude og Hjemmes store juleindsamlingsshow landets storcentre og handelsstandsforeninger til fordel for børnekræftafdelingerne i Danmark.

Hver uge bliver der i Ude og Hjemmes omtale fulgt op med præsentation af hvilke byer, der har samlet mest ind til Danmarks Største Juleindsamling.