Blaabjerg Radio

Nørre Alle 9
8362 Hørning
info@blaabjerg-radio.dk

Siden åbningen af Blaabjerg Radio i 1993 har det altid været vores mål, at sætte kunden i centrum og lade service være omdrejningspunktet for vores kerneområde, nemlig at levere kvalitetsprodukter indenfor lyd og billede. Udover butikken har vi eget værksted og monteringsafdeling hvor vi kan tilbyde reparation og installation af alt indenfor
Radio, TV , antenne, parabol, Beolink og EDB netværk. Vi har det nyeste udstyr til udmåling og fejlfinding på antenne og parabolanlæg, ligesom vi har stor erfaring i at udføre monteringsarbejde, hvor kabler og lignende bliver skjult. Som fagfolk har vi stor erfaring i, hvordan man indretter sig med lyd og billede. Derfor tilbyder vi gerne et besøg i kundens hjem, for at finde den optimale løsning. Udover at være Panasonic Center er vi også autoriseret BOSE farhandler. Vores øvrige hovedmærker er Yamaha, Geneva, Pure, Triax, Humax, og Dynacord. Samtidig er vi forhandler af Canal Digital, Viasat, Boxer samt YouSee. Vi glæder os til at byde dig velkommen i butikken, hvor du kan forvente en afslappet og uformel atmosfære med fokus på det faglige- krydret med en passende mængde humor. På vores hjemmeside kan du læse mere om, hvordan du vælger den rigtige lyd og billedindretning. Du kan se billeder af monteringer samt være heldig at finde et godt tilbud.

Mandag til torsdag 10.00 – 17.30
Fredag 10.00 – 18.00